Im so in Love! <3

@cmartinez171

@cmartinez171

My teeth though. ❤️❤️ #bestfriend @dupre21 #sigglow

My teeth though. ❤️❤️ #bestfriend @dupre21 #sigglow

Sig glow was a success. :) #piphi #sigmachi #derbydays #sigglow

Sig glow was a success. :) #piphi #sigmachi #derbydays #sigglow

I haven&#8217;t posted a picture of me and my best friend in a while. 👯 So #tbt #bestfriend #bff #iloveyou #happy #letshang #yay @dupre21

I haven’t posted a picture of me and my best friend in a while. 👯 So #tbt #bestfriend #bff #iloveyou #happy #letshang #yay @dupre21

Server probs&#8230;.. For real doe. @dupre21 @galvan_angel

Server probs….. For real doe. @dupre21 @galvan_angel

Better late than never.. My #mcm obvs&#8230;. #lol #boyfriend #bestfriend #iloveyou

Better late than never.. My #mcm obvs…. #lol #boyfriend #bestfriend #iloveyou

She was so happy we were singing to her. She was looking around at everyone. I felt like she really knew what was going on and she’ll remember it forever. #happybirthday

We had too much fun. :) #piphi #sundayfunday #nmsu

We had too much fun. :) #piphi #sundayfunday #nmsu

This lightening doe.. #dennys #sundayfunday #selfie #selfiesfordays

This lightening doe.. #dennys #sundayfunday #selfie #selfiesfordays

I love this man with my whole heart. I can&#8217;t wait to make him my husband. :) #love #xoxo

I love this man with my whole heart. I can’t wait to make him my husband. :) #love #xoxo

This shiz is toooo funny. He hates when I take pictures of him.. And I got a whole video! #haha #boyfriend #toofunny #lol #likeforlike #laughing #lolz #omg #hescute #goodnight #itslate

Pasta with zucchini, chicken, asparagus, and Parmesan cheese With French bread and chocolate milk.. #midnightsnack #sogood #pasta #healthy #kinda #lol

Pasta with zucchini, chicken, asparagus, and Parmesan cheese With French bread and chocolate milk.. #midnightsnack #sogood #pasta #healthy #kinda #lol

Look at this baby.. Almost walking.. Turns one on monday. Jeez she’s getting so old.

First little get together after Rylynn was born. :) I hate throwbacks. But&#8230; Whatever. #tbt @dixie_lea @edaly_94 @mommabear41413 @crazycheybaby

First little get together after Rylynn was born. :) I hate throwbacks. But… Whatever. #tbt @dixie_lea @edaly_94 @mommabear41413 @crazycheybaby